23 dec

Imorgon är den stora dagen..
det känns verkligen inte som att det är julafton imorron. Jag känner inte ens någon längtan till det, det ändå som ska bli roligt är att få träffa släkten som jag inte har träffat på evigheter och så är det ju alltid kul att få paket ^^

Nu håller jag och mamma på att göra lite julgodis, fredrik är på väg hit så ska han hjälpa oss lite :) lite senare så ska vi klä granen hela familjen :) kanske känns mer som jul när man har fått upp granen :P

Granen är klädd men fortfarande ingen julkänsla.. gick över till linn. jag linn o miriam skulle ha en lite julmys med glögg ^^
Nu målar jag naglarna och hoppas på att jag ska bli lite trött snart så det kan bli julafton någon gång...

aja God Jul allihoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback