SEVEN DAYS



En vecka kvar till Julafton idag. Har ni köpt alla julklappar? Jag har en julklapp kvar att köpa. Skönt att snart vara klar. Jag vill klä granen och göra julgodis och pyssla lite. Kommer inte hinna något alls eftersom jag kommer hem på kvällen den 23:e. Får försöka fixa lite här nere men jobbigt att släpa med allt på tåget hem. Julklappar, julgodis och packning. Dessutom åker jag direkt från Göteborg vilket betyder att jag måste släpa allt till jobbet på morgonen först. Jaja, ett senare problem. Nu ska jag strax kila iväg till tåget. Varför är det alltid tjugo gånger jobbigare att gå upp en lördag än tex. en fredag? Samma sak egentligen.

Hoppas ni får en riktigt fin lördag. Har ni fått någon snö än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback