15 juni, 2010

Igår hade vi en jätte trevlig kväll. Det blev grill här hemma med J, Sofia och Fredric. Hade super trevligt med vin, öl, alias och trevligt sällskap, då kan ju inte kvällen gå fel :) Jag och J vann i alias. Grymt duktigt ;)

Igår på dagen åkte vi ner på stan och shoppade lite åt J. Sen gick han och klippte sig och så käkade vi lunch på Coffehouse by George. Gott med foccacia, har längtat efter den i asien.

Idag var jag ner på stan och klippte mig. Det blev lite kort men det växer ju så snabbt så det gör inget. Växlade in mina bath som jag hade kvar från Thailand så fick 280 kr. Något iaf :) Imorron ska vi åka till Stockholm och shoppa lite så det passar bra att jag har lite extra pengar. Sen har vi kollat på Johan Falk. J hade inte sett dem så nu är han fast haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback