4 dagar på Peace & Love

Nu är jag hemma efter 4 dagar på festivalen i Borlänge. Fjärde året på Peace & Love. Det började med att vi körde fel på vägen dit och vi fick köa i evigheter och gå långt men sen när vi väl satt där vid vårt tält med en cider i handen var allt bra igen. 4 dagar blev det på Peace & Love med trevligt sällskap, alkohol, roliga lekar och bra artister. Bäst var Hoffmaestro & Chraa, Robyn och Jay-Z. Vi såg även Kent, Mando Diao, Markus Krunegård, Familjen, Fibes Oh Fibes! och lite grann på The Ark.

Träffade jätte många som jag har träffat på min resa genom Asien. Det var jätte roligt att träffa alla igen och att man lyckades springa på alla flera gånger. Kärlek v

Här kommer en del bilder från årets Peace & Love.


På väg mot Borlänge

Vi fick köa en del för att komma in

Vi var tvungen att släcka vår engångsgrill så det blev rå korv med bröd.

Linda och Jossan

Våra grannar från Ljungby, Micke och Henrik

Tronen

Hahah skön skylt. Äta chips

Linda, Jossan och jag

Grym bränna Henrik hade hahah.


Pannalampa


God morgon!


Jossan matcha tältet med djurmönster


Jag träffa Lisa

Hoffmaestro & Chraa

Hoffmaestro & Chraa

Ölhatten

Hajballongen

Robyn!

LOVE!

Vi såg en stund på Kent!

Vi träffa Di Leva

Lekar

Jag träffa Hannes som jag träffade i Thailand


Solbränna. Ser du vad det står? :P

Familjen

Fibes, Oh Fibes!

Jimmy lyckades vi springa på. Så roligt, har inte träffat honom på evigheter

Oscar & Andreas från Täby

Jocke från Sundsvall. Träffade honom i Malaysia, Indonesien och i Kambodja.

Ett träd

Vi käkade på samma kina resturang som vi har käkat på i 3 år i rad, nu fjärde året

Rätt size

Hej Thomas

Snygg bränna jag fick på en dag


Träffade Dan-Erik från jobbet

Mando Diao


Markus Krunegård

Jay-Z

Jay-Z!!!

Tack för i år Peace & Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback