Friday 13th

Åh nu känns det som jag är utvilad. Var så trött igår efter två dubbla körlektioner att jag somnade redan vid kl 19. Vaknade upp vid kl 24, och somnade ungefär en timme senare igen. Vaknade nu vid kl 9 och var pigg :) Febern som kom krypandes känns som den har försvunnit igen. Men det vet man aldrig.

Idag måste jag kila ner på stan och köpa present till Linn. Hinner inte imorron, jobbar 11-16. Ikväll blir det Idolkväll med bästa tjejerna!

Imorron kommer Caroline :) Min resekompis till Asien, och på söndag ska vi boka flygbiljett. Ska bli så roligt!

På måndag, den 16 november åker min kära bror till Indonesien i 2 månader :( Han kommer hem den 19 januari, och det är runt det datumet vi kommer att åka. Om vi åker om varandra kommer jag inte att träffa honom på ca 6 månader.. Det suger och att inte ha han hemma över jul.

Nu ska jag iaf ta mig i kragen och ladda upp några av bilderna från London.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Asien ska ni åka? :)

2009-11-14 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback