fredag

fredag, för en vecka sen satt vi på bussen på väg til flygplatsen i antyla och hade vart på den bästa resan någonsin :) jag saknar! vill hemskt gärna spola tillbaka tiden och göra om allt igen :D

idag är jag även hemma från skolan. var det igår oxå. jag kommer aldrig bli frisk om jag inte vilar mig. hade tänkt att ha en vilo helg, men det kommer upp saker hela tiden som jag vill göra.

idag: först idag blir det slapp här hemma, kanske kikar lite på step up :) sen 16.45 drar ragga/dancehall igång :D ska dit och kika iaf, kanske är med lite hihi ^^ sen kl 18 ska vi vara på ica maxi med innebandylaget och inventera till kl 22, jätte kul :P haha inte. sen bjöd jossa hem mig till henne, skulle bli lite partaj. men vette fan hur jag ska göra med det :/ vill jätte gärna ut men min förkylning blir inte direkt bättre av det. plus att jag vill börja komma igång med innebandyn och dansen och skolan och det kommer jag aldrig kunna göra om jag inte blir frisk snart.


image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback