en utekväll

vi började kvällen hemma hos sofia med att käka lite tacos eller snarare mycket haha :P jag sofie sofia och kristin var det som startade. vi förfestade lite. och sen kutade vi till bussen för att hinna, och vi hann faktiskt :) väldigt ovanligt :P haha. sen mötte vi upp maggan på stan och så tog vi bussen till bäckby. där var det fest, lite segt. de spelade mest efterfest-musik typ. så vi ville till nått annat ställe.

vi fick kuta till bussen ännu en gång för nu skulle vi till skallberget. denna buss missade vi dock. jag var en meter ifrån bussen och så åker den såklart. bussjävlar. men när vi står där kommer en bil förbi och så vi fick skjuts av nåra jätte schyssta killar som oxå skulle till skallberget men till en annan fest.

på skallberget var det trevligt. folk man kände :) vattenpipa ^^ sen gick vi hem till sofia och dog. käkade nudlar och chips. today är jag hur seg som helst. vi låg i solen en stund och jag och sofia kläcker ur oss: "Jag dör" haha. då säger sofie: "Ni dör ju hela tiden" hahahhaha, då dog jag ;P sen fick sofia mig att följa med och äta kebab, skulle inte äta nått men det slutade med att vi delade på en. onyttigt men men. sen gick vi tillbaka hem till sofia och somnade på soffan i typ två timmar. sen åkte jag hem och nu sitter jag här och segar.







* Soffan var glad :)
* jag och sofia taggar hemma hos henne
* Skål, kristin :)
* Jag
* Sofie :)
* Magga :)
* sofie and me at bäckby
* haha det var tråkigt så sofia dog ett tag
* vattenpipa ^^
* skallberget
* e&k
* e, m & k :)

Kommentarer
Postat av: kristin

jag dööör, jävla mkt springande igår asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback