Packning pågår...

Nu håller jag på att packar ner det sista innan jag ska ta tåget ner till J. Imorron drar vi till Paris :) Ska bli så underbart. Men som vanligt (ni som känner mig vet) att jag är totalt värdelös på att packa. Jag älskar och hatar det samtidigt för jag tar alltid alltid med mig för mycket. Jag blir tokig, men jag kan inte ta bort något heller. Nu väger väskan 10,6 kg, den får väga 15 kg så det är ju lugnt men vill kunna shoppa lite plus att J ska lägga ner lite grejer i väskan. Jaja, vi får se, nu ger jag upp iallafall. Jag får väl packa om väskan när jag kommer fram till J.

Jag slutar blogga här nu och går över till min
reseblogg. Gå jätte gärna in där och följ oss i Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback