WEDNESDAY 5



God förmiddag! Idag är det onsdag och det börjar närma sig. Solen skiner och vädret ser riktigt härligt ut, fast jag tror det blåser en del. Jag håller på och gör mig iordning för jag ska snart åka ner på stan och möta Sofie. Jag tror att det var 1 år sedan vi umgicks sist. På gymnasiet träffades vi varje dag och gick varandra på nerverna ;) haha.

Ikväll ska jag gå med Kristin och Jossan till Indiska för de firar 110 år och har lite extra öppet mellan 19 och 21. Dessutom har de 20 % på hela sortimentet och jag har ögonen på en lampa :)

Ha en trevlig dag.

Just det! Idag lanserar
KappAhl sin webbshop så då kan man handla via nätet istället för att gå till butiken. Jag var inne på sidan och de verkar ha lite problem med layouten men annars såg det bra ut. Gå in och klicka hem något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback