OKTOBER 17



Igår innan vi åkte hem från Borås tog vi en sväng förbi El-giganten där J's bror jobbar. Vi köpte dammsugare, mikrovågsugn och lite annat grejs. Nu har vi allt till lägenheten. Bara lite små saker kvar men det är saker vi klarar oss utan ett tag. J's förra dammsugare har varit trasig ett bra tag, vill inte ens skriva hur länge den har varit ur funktion så ni kan ju tänka er att det rassla som tusan igår när vi tog en sväng med dammsugaren i lägenheten.

Idag vaknade jag och hade jätte ont i halsen och J kände sig också dålig så idag har varit en riktig slappar dag. Vi tog en promenad in till stan och gick och fönster shoppa lite och drack kaffe. J tog mig till min nya favorit affär här i stan. Hur mysig som helst, en inredningsbutik med massa fina saker :)

Idag längtar jag hem lite grann :( Saknar alla vänner där hemma och jobbarkompisarna. Önskar jag kunde ta med mig alla hit ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback