OKTOBER 12

God morgon eller god förmiddag.

Det är super härligt väder idag och jag sitter och dricker en kopp te. Ska snart ta på mig lite varma kläder och gå ut med min kamera och fota det härliga höstvädret. Först kanske jag ska ta tag i mina kläder. Hälften av mina kläder lever fortfarande i en flyttkartong. Kanske dags att göra något åt det. Annars har min grejer fått plats bra. Vinterjackan och några skor fick inte plats så de får bo i förrådet. Om ett tag när allt är i lite mer ordning ska ni få en rundtur i lägenheten. Imorgon ska vi åka och köpa en ny soffa och lite annat och på lördag ska vi fixa en mikro,
dammsugare och bredband. Finally! Jag sitter på J's dator och den är lite seg, vill ju ha min egen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback