FLYTT

Jaha, då var man bosatt i en annan stad. Känns lite konstigt för det känns bara som att jag är på besök som vanligt fast med "lite" mera saker med mig, snarare sex stycken flyttkartonger och tre Ikea-kassar fulla med grejer. Jag och pappa åkte ner tidigt tidigt igår morse. Vi gick upp kl 5 och lämnade Västerås kl 6.15 efter att ha kämpat med att få plats i bilen. Så rullade vi iväg. Jag somnade efter en halv timme och sov sen 1 1/2 - 2 timmar. Runt halv elva tiden kom vi fram och lastade in allt i lägenheten innan vi åkte ut til J's föräldrar för att äta lunch. När vi sen kom tillbaka var det dags att säga hejdå. Det vart en lång kram innan pappa satte sig i bilen och rullade tillbaka hemåt.

Jag började genast packa upp och det allt fick plats bra tills vi kom till skorna, hihi. Men det löser sig, får väl ställa ner i källaren tills det blir dags att använda dem. Efter några timmar med att packa upp åkte vi och storhandlade. Kändes lite mysigt att gå där och bestämma vad man ska äta de närmsta dagarna med ens sambo. J hatar det ordet så jag använder det mest för att reta honom :) Sambo!

Vid kl 18 var vi tillbaka i lägenheten och J drar fram en flaska vin ur kylen och säger att han har ordnat en överrasknings inflyttningsfest för mig, så alla kommer kl 20. Woops, in i duschen och städa undan allt. Hann inte riktigt komma till rätta med alla saker men vi fick nog undan det mesta. Mer om inflyttningsfesten snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback