CURVES

Nu har jag klivit ur duschen och slängt i mig lite mat. Jag har nämligen varit och tränat med Josefin nu på förmiddagen. Hon går till ett ganska nytt gym ute på Hälla som heter Curves. Det är cirkelgym och man tränar 30 sekunder på varje station i 30 minuter. Inga vikter, vilket jag tycker var jätte bra. Avskyr att ställa in vikter på gym. Det gick snabbt och man arbeter efter egen förmåga. Ju snabbare och ju mer man tar i ju jobbigare är det. Men man ska hitta en puls där man förbränner mest fett. Josefins kusin jobbar där, så hon gjorde en fitnessprofil på mig. Vägde mig och sen mätte hon min kropp och så kollade vi hur många procents kroppsfett jag har. Det var helt okej faktiskt, men jag känner fortfarande att jag måste börja träna för att få igång konditionen och känna mig starkare. Men tips till er som tycker att det är tråkigt att gymma som jag. På Curves går det jätte fort och är roligare än vanliga gym. Jag vart väldig taggad på att börja träna nu.

Kika in på deras hemsida
Curves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback