FAR



Idag är det fars dag. Min far är dock inte hemma så kan inte fira honom, tyvärr.

Jag ska åka ner till stationen och ta tåget hem om ca 1 timme. Ställde klockan på väckning över 1 timme innan jag ska åka och jag är redan packad och klar så nu sitter jag här :P Camilla är så snäll som ska skjutsa mig till stationen. Jobbigt att behöva ta bussen med packning och speciellt nu när det är så förbaskat kallt ute.

Hade en roligt kväll igår som började med förfest hos Jossan med Matilda och Sofia och en flaska vin. Sen vart det taxi ner till bmb. Känner mig sjukt trött idag men riktigt nöjd efter dagarna här hemma. Jag har hunnit umgås med mina vänner, träffat arbetskamraterna, jobbat och en utgång :) Jag har så fina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback