17 juni

Hej.
Anledning till att jag var uppe så tidigt igår var att jag tog tåget ner till J eller han var ju inte hemma men jag hade planerat så att jag skulle ta hans bil och åka ut till Landvetter och stå där när han klev av planet från USA. Gissa om han blev överraskad att jag stod där :) Så nu är jag här. Åker tillbaka hem imorron igen för en utgång, 2 födelsedagskalas med vänner och sen åker jag tillbaka ner på tisdag och spenderar min födelsedag här med J som har planerat lite saker :) Sen är det midsommar. Tiden går så fort. Ikväll blir det fest här. Potatisfestivalen, det ni ;) haha. Jag vet inte riktigt vad det innebär men det är ganska stort här nere så ska bli kul att se vad det är :)

Nej nu ska jag fixa mig och sen laga mat innan J kommer tillbaka hem. Tacos :)


Bjuder på några bilder från igår. Vi lunchade nere vid ån och hade underhållning :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin, fin blogg med vackra bilder, kram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback