Monday

Vilken dag det har varit. Dem ringde från Stadium idag. Hade precis ätit frukost och satt och kikade på tv. In i duschen, på med kläder och smink sen var det bara iväg till bussen, missade den såklart.

Fan va skönt det var att duscha idag, har inte tvättat håret på flera dagar nu när jag har varit sjuk. Så jag kände mig riktigt ren när jag kom ut ur duschen.

Det gick rätt bra att jobba. Var ganska mycket drag över lunchen men sen var det väldigt lugnt. Min röst var sådär, känner mig fortfarande hes men det blir bättre för varje dag men när man pratar mycket då försvinner den lite grann. Men snorig och hostig får jag nog var beredd på att vara ett tag framöver. Bara rösten håller sig kvar och febern borta.

Direkt efter jobbet mötte jag upp Kappahl-gänget för pizzakväll som vi vann under julförsäljningen. Jätte trevligt var det. Väldigt härligt gäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback