KlippKlippKlipp

Hej tisdag!

Endast två veckor kvar tills vi sätter oss på planet till Bangkok! Nu längtar jag verkligen. Få komma ner till värmen, lägga sig på stranden och njuta.

Idag ska jag klippa mig. Jag ska klippa av ganska mycket, det börjar bli slitet för det var ett tag sen jag klippte mig (6 månader, fy). Sen är det skönt att ha lite kortare tills vi åker, mitt hår växte väldigt fort på förra resan till Asien.

Idag ska jag också luncha med Emelie :) Sen ska jag åka ut till Stadmissionen på Hälla för i söndags tog jag tag i min garderob och rensade ut 2 stora kassar med kläder som jag tänkte skänka bort till dem. Sjukt vad mycket kläder man sparar på som man aldrig använder igen och tänker det här kanske jag kommer använda någon gång. Plockade fram sommarkläderna också inför packningen till Asien. När vi kommer hem från resan är det förhoppningsvis varmt så man slipper tjocktröjor och vinterjackan :)




Kommentarer
Postat av: Mikalkaia

Follow your dreams, you can reach your goals.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback