Huvudstaden

I fredags tog jag och Sofia tåget till Stockholm. Vi började med en frukost på Waynes Coffe på stationen. Jag hade kameran med mig men tyvärr blev det knappt några bilder. Vi ville hinna med mycket på lite tid. Vi kom fram vid elva tiden och var tvugna att åka hem med fyra-tåget. Men tur var väl det kanske, jag lyckades bränna en del pengar fast jag hade sagt att jag inte skulle shoppa så mycket. Det blev två kavajer, båda från H&M. Ett par skor från Zara, ett par shorts och lite grejer från H&M Home. Det var ett jätte bra upplägg dem hade i H&M Home butiken. Man tog en bricka och för varje grej man ville köpa tog man en magnet som föreställde just den varan och la på sin bricka. Jag hade velat köpa flera grejer men känns lite konstigt att köpa till en lägenhet man ännu inte har.

Det var iallafall en trevlig dag med Sofia :)


Vi mötte upp Fredric och åt lunch tillsammans

Färskpasta med kyckling, soltorkade tomater och pinjenötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback