DECEMBER 22



God morgon!

Oj, såg att det var 5 dagar sen jag skrev nått. Jag lever men jobbar mycket. Imorron kommer jag hem :D Wiee! Tar tåget från Göteborg 18.02 och då är jag hemma runt kl 22. Ska bli så roligt att komma hem och träffa alla. Speciellt min bror som jag inte träffat sen han åkte till Peking. Men nu måste jag hälla i mig sista kaffet innan jag ska åka och jobba. Idag ska det vara öppet till kl 22 vilket betyder 10-22 arbetsdag för mig. Förhoppingsvis får jag gå lite tidigare.

Har ni köpt alla julklappar? Har ni klätt granen?

Jag har klätt granen här i lägenheten och har en julklapp kvar men har ingen aning om vad jag ska köpa! TIPS!!

Kommentarer
Postat av: P

Ja, alla klappar är köpta. Granen inte klädd. Köttbullar och Jansson klart igår. Skinkan köps i kväll. Kvar: klä granen, grilljera skinkan och hämta dej på stationen.

2011-12-22 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback