The weekend

Jag har haft en helt underbar helg tillsammnas med min pojkvän!

Fredag kväll när jag kom med tåget stod han där och väntade på mig, vi åkte hem och han lagade en super god middag åt oss. På lördag morgon åkte vi till Borås för ett möte och sen gjorde vi en liten utflykt till Ulricehamn och kom hem med fyra stolar (150 kr för alla fyra). På eftermiddagen tog vi pendeln in til Göteborg för att shoppa lite, trodde jag, men J drog i väg mig på en båt och sa att han hade en överraskning. Vi tog båten ut till Eriksberg där han hade bokat en natt på ett hotell. Världens bästa! Det var också 17 månader sen vi träffades och det ville han fira. 2 minuter efter att vi checkat in och kommit upp på rummet knackar det på dörren och personalen kommer in med en flaska mousserande. Underbart! På kvällen åt vi middag inne i stan på en grekisk restaurang och sen bastade vi på hotellets relaxavdelning.

Imorse vaknade vi till att det spöregnade ute men det var mysigt. Vi gick upp och åt en jätte god hotell frukost innan vi åkte in till stan för att gå lite i butiker, fast blev ingen shopping, tyvärr.

Tyvärr hann jag inte ta så många bilder innan min kamera dog.


En liten utflykt

Vi stannade till och tanka vid ett jätte mysigt café.

Lite skumpa på balkongen

Utsikten från balkongen med en rosa himmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback