Sunday

God morgon!

Ligger i sängen med datorn och segar mig. Igår hade jag en grymt rolig ikväll. Vi startade hemma hos min bror med vänner och sen gick vi till Bmb. Vi tappade min bror och några på vägen men jag och Mickan hade en grymt bra kväll på dansgolvet! Idag känner jag mig lite seg men inte så farligt. Pappa ska bjuda på surströmming här hemma idag, så jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska hålla mig undan eller.. Är lite nyfiken på hur det luktar (fast det lär jag väl känna iallafall) och hur det smakar. Jag har aldrig testat det. Vill att den här dagen ska gå fort för ikväll vid 22 rullar J in med tåget och jag längtar tills får kasta mig hans famn.


Bjuder på en bild jag tog med mobilen igår. Micka och Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback