The end of a good week

Lördag. Jag vaknade runt kl 14 och var hur trött som helst och lite bakis. Martin var vaken, Kenny rullade in strax efter och vid 16 gick jag in och försökte få liv i Kristin. Japp, det var min sista dag i Malaga haha.

Jag packade väskan eftersom jag skulle åka mitt i natten. På kvällen lagade Kenny spagetti och köttfärsås och sen velade vi hundra gånger om vi skulle gå ut eller stanna hemma. Till slut blev det "Änglar och demoner" och pringels. Lite synd att vi inte gick ut sista kvällen men vi var så trötta och hade ingen ork att ta oss iväg någonstans.

Tre på natten gick jag upp och påbörjade min resa tillbaka till Sverige.

Har haft en underbart bra vecka i Malaga hos Kristin. Är så glad att jag åkte ner och att jag fick komma ner och hälsa på. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback