Fredag & Lördag

I fredags var första dagen hemma. Ostbågar till frukost, hehe. Åkte ner på stan och hälsade på jobbet, njöt av en efterlängtad Vivaldi sallad :) På kvällen sen blev det How I met your mother-maraton (väldigt efterlängtat).

På lördagen kom Fredrik och Camilla över en stund. Alltid lika roligt att träffa min kära bror som verkligen aldrig är hemma, han är värre än mig :P På kvällen sen åkte vi hem till Sofia, hon och Fredric bjöd på tacos. Sen drack vi vin och spelade alias (jag och Fredric vann, viktigtj), sanning eller konsekvens och spelet som är på bilden. Haha jag klarade mig riktigt långt även fast jag inte borde. Sen råkade vi hamna på Bmb :) Men var hemma redan kl 2. Skulle ju upp tidigt och flyga dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback