110411

God morgon från Malaga :)

Flygresan igår till Malaga gick bra, ca 4 timmar tog det och jag sov kanske 2 ½ timme sen satt jag och titta ut, jätte fin flygresa. Det var helt klart och väldigt vacker utsikt. När jag landade i Malaga, en halvtimme tidigare (Ryanair sätter alltid ut senare tider bara för att dem alltid ska komma i tid) fick jag vänta en halvtimme på bagaget och sen en halvtimme ungefär innan Kristin och Kenny kom och hämtade mig :) Det var jätte roligt att träffa Kristin, var så länge sen.

Vi köpte Burger King och sen åkte vi till deras lägenhet och åt. Det var jätte fint väder men alla var super sega så vi orkade inte göra något annat än att sitta och prata. Lite senare på kvällen köpte vi lite chips och spelade yatzy innan vi gick och la oss.

Idag skulle vi sola, men det är lite molnigt så det får bli shopping istället tror jag :) Ska försöka dra upp Kristin ur sängen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback