Dagen innan

Idag är det dagen innan löning och vi hade det lugnt på jobbet. Men tror att dem flesta människor befann sig i nya Igor gallerian som hade öppning idag.

Jobbade 9.45-18.00 idag, det var alldeles lagom. Det var så lugnt när vi gick hem så hade nog blivit rätt uttråkad sista timmen även om det alltid finns nått att hitta på.

Ikväll kommer J :) Ska hämta honom på stationen vid 22. Längtar.

Såg på mitt konto att jag ska få över 13 000 kr i lön. Känns ju rätt okej :) Men jag är sugen på en ny dator, eftersom min är seg och har noll batteritid, eller nej nu överdriver jag. Den har faktiskt 4 minuter. En Macbook vill jag ha. Sitter och funderar om jag ska köpa en den här månaden eller spara lite och köpa nästa. hmm.. Men måste ju spara till London också.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Var förbi Igor idag, jävlar va varmt det var? Orkade tyvärr inte gå in och hejja, vi gick in och sen ut igen. haha KÖP en Macbook, jag har nyss köpt en, den är min nya juvel. Skit bra om man gillar att ta och hålla på med bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback