Rubrik?

Åh vilken bra dag det har varit. Gick jätte bra på jobbet. Trivs verkligen :) Efter jobbet mötte jag upp Fredrik som är hemma från Köpenhamn. Nu blir han hemma i 1 ½ vecka. Vi gick en snabb shopping runda sen gick vi till Cornetto och åt varsinn sallad. Jag lurade på honom en Fred Perry jacka från Stadium. Riktigt snygg. Själv köpte jag en tröja på Monki, men kanske ska lämna tillbaka den och så har jag fixat med present.

Imorron jobbar jag på Stadium. Kom in! Vi har tjejdag imorron. Vi kommer bara vara tjejer som jobbar i butiken. Killarna ska få åka till Stockholm på skidutbildning så då ska vi tjejer ta hand om butiken. Jobbar heldag imorron sen på kvällen blir det middag och idol med tjejerna!

Nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback