The weekend

I torsdags när jag kom ner till J, lagade han mat åt mig. Jätte gott blev det. Vi hade det mysigt i soffan och tittade på How i met your mother.

I fredags gick vi ut en promenad eftersom det var så fint väder, men satan va det blåste mycket. Jag ville bara gå tillbaka och krypa ner under täcket igen. På eftermiddagen sen åkte vi in till Borås och hälsade på hans mamma på hennes jobb och mötte upp med hans bror och så åkte vi till Elgiganten och köpte TV. Sen blev det film. Vi hyrde. J valde och det blev en jätte konstig film. Youth in revolt tror jag den hette. Jag somnade innan filmen var slut :P

På lördagen skulle vi åka till en second hand butik men den var stängd pga. alla helgons dag. Så vi tog en sväng ner på stan och fikade. Sen åkte J på Håkan Hellströms konsert i Göteborg så jag fick roa mig själv i lägenheten tills han kom hem.

Söndag gjorde vi nästan ingenting. Vi tog en sväng till ICA och köpte köttbullar, ligonsylt och gräddsås med potatismos till, mums :) Sen låg vi och sega i soffan innan det var dags för mig att åka hem.




Hann bara ta en bild på lägenheten med min kamera innan batteriet tog slut och mobilbateriet var också dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback