24

Idag vaknade jag innan klockan ringde och var ganska pigg men kände mig rätt hängig. Kändes som jag hade feber men det gick över efter en ipren. Jobbdagen blev förlängd till kl 19. Skulle ha gått hem kl 18 men Emelie skulla åka iväg och frågade om jag ville byta och eftersom jag inte hade nått bättre för mig sa jag ja. Måste ju tänka på pengarna också. 50 % OB efter kl 18 också. På lunchen gick jag och Emelie och köpte glass och satte oss ute i solen. Där på bänken låg en påse från Boomerang med en tröja o kvitto i, så vi gjorde en god gärning och gick tillbaka till Boomerang och lämnade in den. Hon blev jätte glad för hon visste vem kunden var. Så, då var dagens goda gärning utförd.

Efter jobbet gick jag och mötte upp Linn så gick vi och solade sen tog jag en promenad hem. Tog ca 60 min att gå från djäkneberget. Det var så fint väder så det var jätte skönt att gå. Ska försöka gå ut och gå så ofta jag kan nu, hålla igång lite.

Imorron är det midsommar och vi har laddat upp. Vi ska åka ut till Romfartuna där det blir fest i en lada. Innan blir det grill (hamburgare) och kanske lite kubb :) Ska bli jätte roligt. Har köpt myggspray så ska fan inte bli myggbiten. Hatar myggorna! Men vad man ska sätta på sig vette tusan. Klänning? Shorts? hmm.. Får klura imorron för nu är jag trött så ska hoppa in i duschen sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback