21 juni

God morgon. Ja, jag vaknade nyss. Somnade kl 03 inatt. Det ser ut att vara fint väder idag så jag funderar på om jag ska ta cykeln och åka och sola. Sen ska jag träffa Sofie, har inte umgåtts riktigt med henne på evigheter. Kl 18 sen ska jag göra mitt Vertical Run. Gå ner för en byggnad. Hakon Hotell, 25 meter högt. Kommer nog va jäkligt läskigt när jag står där högst upp på taket.

Imorron blir jag 20 år. Har lite åldersnoja. Varför bli äldre? 20? Systemet? Äh jag behöver inte gå på Systemet. 19 är en bra ålder fast det har jag tyckt varje år sen jag var typ 16 år, behöver inte bli äldre. Imorron kväll ska jag ha lite kalas och bjuda på tårta :) På dagen hoppas jag på en liten dagsutflykt med Linn. Är lite sugen på Uppsala eller något :) Kan inte fatta att jag redan fyller år. Tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback