20 juni

Söndag idag.

Igår vaknade vi vid 10 tiden och gick upp och åt frukost med Camilla & Fredrik som blev kvar över natten. Vid kl 14 skjutsade jag ner J till stationen och han hoppade på tåget. Känns tomt här hemma nu..

När jag kom hem sen kom Linn över och vi åt lite mat som var kvar från festen. Sen satte vi oss och kollade på vigseln mellan Victoria och Daniel. Jag tyckte det var ganska utdraget och prästen snackade om massa konstiga grejer men dem var fina och såg glada ut iaf :)

Sen på kvällen åkte jag, Sofia och Fredric iväg till brandstationen där Ida hade 20 års fest. Jätte trevligt med mat, tipspromenad och lekar :) Var jätte trött till en början och tänkte att jag skulle åka hem tidigt, men jag började piggna till sen och blev kvar till efter kl 2. Det blir ju lätt så ibland, hehe. Super trevlig kväll iaf. Grattis igen Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback