7 juli

Strålande sol och jag ska snart gå iväg till bussen för att åka och jobba. Känns trist o jobba när det är så fint väder men jag kollade vädret till helgen och det ska bli jätte fint och då är jag ledig.

Igår åkte J hem. Det var jobbigt att se han åka. Så nu är det lite tomt här men vi ses om 1 1/2 vecka igen. Bra att ha nått att längta till iaf.

Ikväll efter jobbet ska jag och pappa åka till farmor & farfar i Sthlm en stund. Ska bli jätte roligt, har inte träffat dem sen i julas eftersom jag har varit bortrest. Hade egentligen tänkt att jag skulle gå ut och gå ikväll igen men får ta det imorron istället.

Nu ska jag byta om innan det är dags att gå till bussen.

Någon som är sugen på Grekland i september?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback