13 juli

Idag har jag och J varit och solat och badat med Sofia, Fredric och Lisa. Vi åkte ut till Vad och hade det jätte mysigt. Jag tog mitt första dopp i Sverige i år. Sen grillade vi hamburgare på engångsgrill och spelade kort. En jätte lyckad badutflykt.

Sen när vi kom hem var det inte lång tid innan vi åkte ner till stationen och jag sa hejdå till J som tog tåget hem kl 18.09. Den här gången var det inte lika jobbigt att säga hejdå eftersom jag ska åka ner dit på fredag efter jobbet. Men det är klart att det känns tomt och nu när hans telefon är borta blir det inte lika lätt att höras.

Sen åkte jag och pappa ut till Erikslund, till Elgiganten och jag bytte min brödrost som jag fick i födelsedagspresent av Camilla och Fredrik. Jag tyckte den var lite stor så jag bytte till en lite mindre modell. Sen tog jag bilen hem till Maggi och hade myskväll med film :)

Imorron blir det jobb, 12-18.


Sofia gjorde en super hamburgare med allt på.

Vi spelade kort

Vad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback