10 juli

Igår åkte vi och badade med Sofia och Fredric. Vi åkte till Framnäs och låg där några timmar. Det blev inget bad för mig och Sofia med Fredric och J hoppade i. Jag vände när jag kände hur kallt vattnet var.

På kvällen sen hade Sofia inflyttningsfest. Jätte trevligt med lekar och härlig stämning. Tyvärr började jag må jätte dåligt nästan direkt. Drack ett glas vin sen började jag må illa och fick huvudvärk. Så jag åkte hem när dem andra åkte ner mot stan. Idag mår jag mycket bättre, vet inte vad det var för nått igår.

Ikväll blir det VM-finalen hemma hos Sofia :)


Framnäs




Sofia öppnar paket

Vi lekte lekar

Det bjöds på shots



Ännu mer lekar

Tack för en bra kväll hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback