three

Woho! Idag är det bara 3 dagar kvar! Det närmar sig med stora kliv. Igår kom Maggi hem :D Känns skönt att hon är hemma nu efter en månad. Har saknat henne för mycket!

Ikväll blir det kalasdags. Middag med Sofia, Maggi, Kristin & Jossan. Två födelsedagsbarn :) Maggi & Jossan. Jossan som fyller 20 år imorron. Så efter tolv då jävlar ;) Sen kommer det massa kompisar och så är det avskedsfest för mig :D

Ska bli super roligt att träffa alla ikväll. Kommer en hel mix av folk. Mina tjejer, några från klassen, jobbarkompisar och ja det kommer bli jätte roligt o se alla :D Min brorsa är väl en av dem som kommer saknas. Han flyger ju hem från Indonesien samma dag som jag flyger ner till Thailand. Men vi får ses i sommar istället :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback