Fredag den 13:e

Idag är jag ledig, så sjukt skönt. Jag sov till halv 12 :) Det är lyx. Tror inte att jag har sovit så länge på flera veckor. Idag är sista dagen jag bor hemma hos Maggi. Är hemma nu, så har flyttat tillbaka mina saker men ska sova en sista natt hos henne iaf. Imorron ska jag skjutsa henne till bussen till Arlanda. Den går kl 06.40. Sen hem, fixa mig sen jobbar jag kl 9-16, och sen kommer J :D Idag är det 3 veckor sen vi sågs. Det har gått fort men vi har ändå saknat varandra väldigt mycket.

Ikväll ska jag hem till Sofie som fyller 20 år på måndag. Ska bli kul o träffa henne :) Det var ett bra tag sen nu. Men det blir en tidig kväll för mig eftersom jag ska upp så tidigt imorron.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sticka iväg till Erikslund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback