3 aug

Idag har det varit en fruktansvärt lång dag. Tiden gick ganska snabbt fram till lunchen. Efter lunchen kändes det som att dagen aldrig skulle ta slut. Det fanns ingenting att göra förutom att gå och små plocka lite och det gör inte direkt så att tiden går fortare och nästan inga kunder i butiken. Till sist var dagen slut, äntligen. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte ut till Ikea för att kolla på ett skåp till badrummet. Jag köpte två nya påslakan som jag ska inviga imorron :) Sen har jag varit ute och gått med Miriam. Blev 40 minuter idag. Igår var jag faktiskt ute 1 timme. Är riktigt skönt att gå ut och gå.

Jag köpte hem mina Easy Tone skor idag, men ska lämna tillbaka dem. Dem är förstora. Känner inte att det är värt pengarna med ett par skor som inte känns 100 % även om jag gärna skulle vilja testa dem.

Imorron är jag ledig :) Ska bli så skönt. Ska bara små pyssla lite hela dagen. Åka en sväng till systemet, städa, packa lite. Jag flyttar hem till Maggi på torsdag. Jag ska bo hemma hos henne tills nästa lördag när hon åker till Bosnien. Vi ska ha det så mysigt fast vi jobbar hela dagarna men vi får mysa tillsammans på kvällarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback