25 augusti

Idag var det löning. Skönt :) Fick 11 700 kr, är nöjd. Men hälften går till Grekland resan och sen går lite i skulder efter en fattig sommar.

Det var iaf mycket folk idag i butiken vilket var jätte roligt. Kul att jobba när det är mycket att göra och högt tempo. Jag var nere på skoavdelningen sista timmen. Riktigt stressigt, folk är galna nu när det är 20 % på alla skor. Men det gick bra även om jag var lite vilse :P Jag lunchade med Fredrik idag. Vi gick och käkade sallad på Coffeehouse by George. Han flyttar till Köpenhamn på lördag så måste hinna träffa honom innan han sticker iväg, igen.

Efter jobbet sen kom Jossan och hämtade mig och Kristin och vi åkte hem till mig och lagade mat. Det blev fläskfilé, potatiskrocketter och beasås. Mums. En perfekt kväll. Alltid så roligt att vara med tjejerna!

13 september - M E J K S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback