Gårdagen

Igår var jag ner på stan och klippte mig och det blev bra. Inte så stor skillnad men lite kortare och fräschare. Jag fick en liten tillsägelse att jag inte får vänta ett år nu innan jag klipper mig nästa gång, woops :P Sen fråga hon också om jag kunde ställa upp som hårmodell någon gång. Skulle vara roligt så vi får se om det blir något.

Sen kikade jag och Linn lite runt i butiker innan vi mötte upp Maggi. Det är plågsamt att gå i butiker nu när man inte har några pengar att handla för. Vi var in på MQ och jag hittade min drömväska för tillfället. FYFAN va snygg den var. Jag är förälskad. Tyvärr kostar den 899 kr och det är alldeles för mycket för min ekonomi just nu iaf om vi ska kunna spara till Thailand i vinter.

Sen tog vi oss vidare och mötte upp Josefin & Kristin för att fika på Waynes och prata om flytten till Oslo.

På kvällen sen umgicks jag med Maggan. Vi lagade mat och kollade på Idol och film och serier. Sen blev det en rätt sen tripp till Konsum för att köpa lite godis :) Vi blev så sugna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback