En bra onsdag

Vaknade imorse vid halv 12 ungefär. Man sover alldeles för länge på dagarna nu. Sen gick jag och Maggi upp och åt frukost och sen la vi oss i sängen igen och kollade på The Rachel Zoe Project säsong 2 som har kommit nu :) Sen när Maggi åkte iväg gick jag och Linn ut och motionera i spåret, blev ingen löpningen men vi promenera i bra takt i 6-7 km. Så nu känner jag mig duktig :) Sen har jag delat ut några tack-kort och så städat lite här hemma.

Idag fick jag mitt skattekort till Norge också. Mitt nya personnummer är 620690. Weird men men. Jag fick också hem min lönespec. 2 300 kr ungefär kommer att komma in på kontot på fredag. Det var mer än jag hade hoppats på så det är ju bra :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga ut lite kläder på tradera. Sen blir det Idol med Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback