Lördag kväll

Det var en bra dag igår bortsett från huvudvärken från hjärnskakningen kvällen innan. Jag mötte upp Kristin på stan så köpte vi med mat och godis hem till hennes pojkvän och satt och mös hela eftermiddagen :) sen åkte vi ut en sväng till Hälla och sen hem en snabbis för att duscha och byta om. Sen åkte vi tilllbaka till Martin och började dricka. Jag var lite orolig för mitt huvud så jag fick bara ner ett halvt glas vin.

Modevisningen på å var bra. Istället har ju tyvärr bara killkläder, men det var en bra visningen med lite tema döden. Alla modeller såg ut som att dem precis hade klivit upp ur graven.


pga, blåtira fick Kristin låna min mammas glasögon som jag har bytt glas i. Hon var snygg i dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback