Roses are..


bild: jag

Körlektionen idag gick jätte bra. Dem senaste gångerna har det inte riktigt gått som jag velat men idag gick det bra, så nu känns det mycket bättre. På måndag har jag lilla uppkörningen. Blir som en uppkörning med en annan körlärare och så ska vi kolla vad jag behöver träna mer på innan uppkörningen.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem. Vi ska åka till Elgiganten eller Siba och titta på en extern hårddisk, så att jag kan fixa back up på mina 57 000 bilder jag har. Försöker att plocka undan massa grejer på mitt rum. Har så jäkla mycket skit som bara ligger. Helst skulle jag vilja flytta och bara ta med det jag behöver och vill ha och lämna resten :P Men så blir det väl inte än på ett tag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback