the weekend

fredagen började med att jag gjorde prov i företagsekonomi. vilken lättnad att ha det gjort. det känns super. på kvällen sen blev det mys med mirre & linn. mirre som nu befinner sig i egypten, i värmen. är ju inte alls avis på henne som får lite sol.

lördag bestod av jobb 11-15 och därefter middag med familjen + linn. det är trevligt att ha brorsan hemma en stund. efter åkte jag och linn hem till johanna för en förfest. jag, linn, johanna, malin och minette. och efter en stund kom det lite grabbar och joinade oss. sen blev det blue moon bar, som va fullpackad. blev lite krångel när vi skulle in, men in kom vi. när klockan slog två stog det såklart efterfest på schemat. somnade kl 7 imorse och gick väl upp vid 10 så jag har sovit nån timme nu på eftermiddagen. är fortfarande jäkligt trött.


ibland får man det man vill ha för en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback