måndag & planering inför modevisning

helgen som va, var ganska seg. hade en helt okej kväll i fredags. var nog lite fullare än jag trodde för jag kom på grejer som hände i efterhand :P en liten vimmel från i fredags




dagen som har varit har gått jätte bra, eller iaf förmiddagen. vi hade projektarbete så jag och carin jobbade på jätte bra. och vi gick till silk och hämtade våra affischer och flygblad som vi sedan gick runt och satt upp i butikerna. när vi ändå var där passade vi på och kolla runt vad dem har fått in för kläder och vad vi skulle vilja visa på modevisningen. det kommer bli jätte bra :) på onsdag ska vi runt till några skolor och sätta upp affischer där. vi gick också förbi Harmnoiq och pratade med dem och hår & make up. känns skönt att nästan allt är klart nu. vi är bara på jakt efter någon mer modell innan. wiie, jag är as nervös samtidigt som jag tycker att det ska bli jätte roligt och spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback