I heart London

Hello, kanske ar bra att inleda med nu nar man befinner sig i ett engelskt talande land.

det jag har sett hittils av London ar bara bra :) manniskorna ar vanliga och det finns sa mycket typiskt England som man trodde man bara sag pa film :P Efter en train ride pa ca 1 timme (som skulle ta 35 min) och tva tunnelbans byten var vi framme vid Lancaster gate, dar hotellet ligger. ett fint hotell, Royal Eagle. Dock ar rummet litet och dem har ingen AC pa rummet sa jag sitter nere i lobbyn dar dem har AC, och som tur var hade dem en dator. har val suttit har i lite mer an en timme. laste ut min tidning och sen hittade jag datorn, yes :)

vi mottes upp av fredrik har pa hotellet och vi var alla super hungriga sa vi gick pa jakt efter en bra restaurang. blev indiskt idag men ar faktiskt lite besviken. det var inte sa gott som nar jag at indiskt sist, sen tog det en evighet innan vi fick maten. efter middagen tog vi en svang i Hyde Park dar det var en konsert, sa det var en del manniskor dar :) sen var jag sa trott att jag ville till hotellet o sova. man blir sa trott nar man har flygit. men jag kunde iaf inte sova eftersom det ar sa varmt pa rummet. nu har det iaf kommit en jatte skur med regn sa ska testa o sova igen, hoppas det ar svalare nu. godnatt

imorron blir det shopping med Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback