Hej



hejhejhej hemskt mycket hej.


hemma från jobbet efter ännu en dag. idag gick dagen super snabbt och jag slutade kl 18 vilket var super skönt :) Linus kom in på besök idag på jobbet. har inte träffat den grabben på hundra år känns det som, iaf inte på flera månader. han är hemma en vecka så får se man om hinner se han nå mer innan han sticker iväg igen.

har sagt hejdå till Linn & Miriam över telefon. dem satt på båten, ska på kryssning till Riga, kommer hem på fredag så mina grannar är borta nu i några dagar :(

men idag har jag bjudit över mina andra nästa "grannar" Linn & Michaela, dem ska komma och äta glass ute på altanen :) mys. Man måste se till att njuta av sommaren även om man jobbar hela dagarna.

nu ska jag ladda upp bilderna från helgen :)



ibland hör man från personer man inte trodde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback