sovdags

jag är fortfarande vaken. ett tag sen gick miriam och linn hem. vi satt och drack te och pratade massa sista gången nu, för imorron åker linn tillbaka till göteborg. tråkigt, det har varit roligt att ha dig hemma ett tag :) men nu är det tillbaka till vardagen.

imorron ska jag ta andra sprutan med twinrix och hämta ut mitt pass. synd bara att man aldrig kom iväg på någon resa. om det inte är någon som vill följa med mig? är verkligen så sugen på att åka. det känns som att alla åker iväg och ändå sitter man här fast i västerås. imorron ska jag iaf försöka hitta en praktikplats och försöka få lite gjort i skolan. har en del uppgifter som jag måste få klara.

klockan är halv 2 men är inte alls trött så jag får väl kika en stund på tv så förhoppningsvis blir jag det snart.    godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback