pyssel & 2009

igår kväll tog jag alla tidningar som jag hade framme förutom dom allra nyaste numrena. jag klippte ut allt som föll mig i smaken. kläder, bilder, artiklar mm. ska försöka sätt ihop det till nått slags kollage av nå slag. det ska insperera och motivera mig. vet inte riktigt vad jag har för tanke med det. men jag vill att så fort jag tittar på det ska jag känna mig mer motiverad till att göra allt jag har sagt att jag ska göra 2009.


- Komma i form till studenten
- Spara pengar till resa!
- Ta studenten
- Ta körkort
- Komma in på högskola
- Kanske börja högskola
- Resa
- Resa
- Resa!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Det var ju rätt smart :) Se den varje dag och bara längta och få mer inspiration =9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback