nytt år

ja nu jävlar! jag och mirre var till nyöppnade friskis idag och köpte träningskort. sen var vi på ett pass i nya lokalerna. riktigt fräscht. nu jävlar ska det tas tag i träning och skola. köpte kort för 6 månader så måste börja träna ordentligt nu. inge slarv och ingen lathet. inge godis och ska försöka äta ute mindre. japp vi får se hur det går!

dagen bestod av 2:a sprutan mot hepatit A och B. synd bara att man inte kommer iväg nånstans. sen var jag och hämta ut mitt pass. jag har tydligen blivit blondin :O :P sen blev det lunch på stan med kristin. gick även än vända och letade praktikplats. gick väl sådär, jag hoppas iaf. kom hem med en super fin jacka från h&m också :) hihi, pappa kommer bli tokig :P

ikväll kommer magdalena hem :) wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback