morgon för mig

godmorgon! haha jag har nyss vaknat nu. känns dumt att sova så länge, men o andra sidan somnade jag halv 5 imorse.
igår lagade jag och sofia mat. entrecote, klyftpotatis och rödvinsås. sen kom micka förbi och vi skulle ta det ganska lugnt. ja precis tills vi bestämde oss för att gå ut och ta en drink. eller ja det blev förfest hos linda med singstar med några glas vin och sedan blev det några drinkar på konrad. haha. lugn kväll var det ja. hade iaf jätte roligt. schlagerbaren!

just nu sitter jag i sängen och orkar inte direkt ta mig upp. jag är hungrig. det skulle ju inte sitta fel med spicy. kan inte någon vara snäll och komma hit med lite spicy? då skulle jag bli glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback