dagen

dagen har varit helt okej. blev ingen kamera dock men ska åka och köpa en imorron :) efter att jag kom hem från praktiken har jag inte gjort så mycket. packat lite till göteborg och läst lite tidningar sen har jag bara kollat på tv. det har faktiskt varit skönt att bara ta det lugnt för jag är så himla trött. har sovit dåligt hela veckan så imorron är jag ledig. då blir det sovmorron :D sen blir det stan med micka. måste köpa present till linn som fyller 18 år idag :D Grattis!!

imorron blir det kalas för henne på kvällen. liten utgång till silk på 90-tals party. men jag ska hem tidigt! jobbar 11-15 på lördag och jag vill vara i toppform.

nu ropar tidningen cosmopolitan på mig,   ciao


nästa vecka:
söndag-onsdag - göteborg
fredag-söndag - dublin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback